Leje materialer

Høreforeningen råder over nogle forskellige materialer, som lokalafdelingerne kan leje.

Ønsker du at leje nogle af nedenstående materialer, så træf nærmere aftale pr. mail: materialer@hoereforeningen.dk

Lille udstilling

Roll-up (1x2 m) med logo og tekst, lille brochurestativ, svøb og bordplade til udstillingsboksen, der anvendes som talerstol. Her vist incl. Støjkasse til "Børnehjørne".

Derudover diverse relevante brochurer og eksemplarer af Hørelsen medsendes efter nærmere aftale.

Høreforeningen har tre udstillinger, så bestil i god tid.

Pris 1.000 kr.

Stor udstilling

Udstillingsvæg (2x2,30 m) med logo og tekst, stort brochurestativ, svøb og bordplade til udstillingsboksen, der anvendes som talerstol. Her vist incl. Støjkasse til "Børnehjørne".

Diverse relevante brochurer og eksemplarer af Hørelsen medsendes efter nærmere aftale.

Høreforeningen har tre udstillinger, så bestil i god tid.

Pris 1.000 kr.

Børnehjørne

Støjkasse og evt. støjøre til udstillinger, hvor der deltager børn. Ørepropper kan købes i vores webshop.
Pris støjkasse 250 kr.
Pris støjøre 125 kr.

Roll-up

Roll-up stativ med logo og tekst (1x2 m).

Bestil i god tid.

Pris 160 kr.