Bidrag

Gavebreve

Gavebreve giver Høreforeningen bedre overblik over indtægterne i de kommende år.

Med et gavebrev binder du dig til at give Høreforeningen et bestemt beløb hvert år i mindst 10 år.

For Høreforeningen er det en stor fordel med stabile indtægter, som dem vi får gennem gavebreve. Som giver har gavebrevet den fordel, at hele beløbet er fradragsberettiget.

Med et gavebrev aftaler du at give

• et bestemt beløb årligt eller
  • en bestemt procentdel at din indkomst

i en periode på mindst 10 år.

Udskriv gavebrev

Fradragsregler

Når du forpligter dig til at yde et fast månedligt beløb eller en procentdel af din indkomst i minimum 10 år, kan du få fradrag for hele den indbetalte ydelse.

Læs mere om fradragsreglerne på SKATs hjemmeside

Medlemsskabet er ikke fradragsberettiget og indgår ikke i det samlede gavebeløb.

En samlet oversigt over dine gaver og ydelser vil fremgå af din skattemappe på www.skat.dk

Kontakt Høreforeningen angående spørgsmål om gavebrev på mail@hoereforeningen.dk