Meld dig ind

Med dit medlemskab støtter du arbejdet for bedre forhold for mennesker med lyd- og høreproblemer og øresygdomme, men du opnår også selv en række konkrete fordele.

Bliv medlem af Høreforeningen

Et medlemskab i Høreforeningen koster 325 kr. årligt for et enkeltmedlemskab og 460 kr. årligt for et familiemedlemskab. Familiemedlemskab dækker også ægtefælle eller samlever og / eller hjemmeboende børn med hørenedsættelse. Et ungemedlemskab koster 200 kr. om året. Vær opmærksom på, at dette medlemskab kun gælder for dig, der over 18 og højst 30 år. Herefter sørger vi automatisk for at omdanne dit ungdomsmedlemskab til et almindeligt enkeltmedlemskab.

Meld dig ind her.

Det får du ud af et medlemskab:

• Kom i kontakt med andre i samme situation
• Få faglig vejledning om din hørelse
• Mulighed for samtaler med psykolog og socialrådgiver
• Deltag i arrangementer med hørehensyn
• Få vores flotte og nærværende medlemsblad Hørelsen
• Få viden og information om dine rettigheder og muligheder

Med et medlemskab støtter du også vores politiske arbejde for bedre vilkår for mennesker med høretab og øresygdomme.

Majbritt Garbul Tobberup

”Vi har arrangementer med hørehensyn og forståelse for din situation. Og så har vi et fantastisk fællesskab. Jeg glæder mig til at byde dig velkommen”. Majbritt Garbul Tobberup, landsformand.

Meld dig ind her.