Ungdomslejr 2024

Arrangør: Høreforeningens UL-planlægningsgruppe

Tag med på ungdomslejr!

Høreforeningens ungdomslejr er for unge mellem 18-35 år med høretab, tinnitus eller menière. Ungdomslejren (også kaldet UL) finder sted fra torsdag den 8. august kl. 17 til søndag den 11. august kl. 13 på Castberggård Højskole udenfor Hedensted.

Her vil du møde nye mennesker med lignende høreproblemer som dig selv. Sammen vil vi blive klogere på vores hørelse. Vi kan dele erfaringer, blive opdateret indenfor høreområdet og samtidig få både fysiske og mentale udfordringer af den sjove slags.

Hvis du sidder og overvejer lige nu, om ungdomslejren er noget for dig, så læs med her eller se videoen længere nede:
Et pusterum med fælles forståelse
En helt særlig ungdomslejr
Jeg fortryder at jeg ikke har været med tidligere

Pris og tilmelding

Tilmeld dig ungdomslejren via linket her

Deltagerprisen er 800 kr. for medlemmer af Høreforeningen og 1350 kr. for ikke-medlemmer (bliv medlem af Høreforeningen for 200 kr. / 325 kr. og spar på UL-billetten). Du betaler og sørger selv for din transport til og fra Castberggård Højskole.

Derfor skal du med

Her kan du se en video om ungdomslejren, og hvad du får ud af at deltage:

Vi glæder os til at se dig!

Glade hilsner fra
UL2024 planlægningsgruppen