Medlemsmøde

Arrangør: Rødovre og Høje-Taastrup Lokalafdeling

Fællesarrangement for Rødovre og Høje-Taastrup Lokalafdeling

Kl. 11 til 14.

Vi indbyder til medlemsmøde. Mødet afholdes i samarbejde mellem lokalafdelingerne på Vestegnen. Vi byder velkommen til vores nye medlemmer (Decibel) i lokalafdelingerne på Vestegnen. Dette er det første medlemsmøde efter fusionen med Decibel.

Rebecca Hille, bosiddende i Brøndby, mor til tre børn, hvoraf et af dem - datteren Viga, i dag 14 år - har bilateralt CI, kommer og fortæller om de udfordringer en familie med et barn med CI har i hverdagen, samt på hvilken måde arbejdet i Decibel har kunnet hjælpe den enkelte familie.

Formændene for lokalafdelingerne på Vestegnen:

Kim Møller, formand for Rødovre, Brøndby og Hvidovre

Jens Wiinholt, formand for Taastrup, Ishøj, Albertslund og Glostrup,

vil fortælle om arbejdet i lokalafdelingerne samt Vestegnen på tværs.

Vi har brug for at høre om vores nye medlemmers (Decibel) ønsker for arbejdet i lokalafdelingerne.

Der vil blive serveret sandwich, øl og vand, kaffe og te, hvorfor tilmelding er nødvendigt senest lørdag d. 8. september til Jens Wiinholt, email: jetduch@gmail.com eller SMS til 40 48 18 67 eller Kim Aarrebo Møller, email: roedovre@hoereforeningen.dk eller SMS til 31 61 86 18.

14.09.2024 11:00 Brohuset, Vejlebrovej 45, 2635 Ishøj